تبلیغات
بازآفرینی خود؛ ویژگی های متمایز

ویژگی های متمایز شما چیست؟ با این ویژگی ها شما بهتر میتوانید در خاطر افراد بمانید و از آن به عنوان مزیت نیز استفاده کنید.

بازآفرینی خود؛ ویژگی های متمایز

 

ادامه مطلب...


بارآفرینی خود؛ مقصد نهایی

برند سازی مجدد کار آسانی نیست، و در صورتی که برای این کار برنامه ضعیفی داشته باشید، خود و دیگران را سر در گم می کنید. برای شروع، ابتدا نقطه ای را مشخص کنید که می خواهید انرژی خود را صرف آن کنید. 

بارآفرینی خود؛ مقصد نهایی

 

با دنبال کردن فصل نامه ها و مجله های مرتبط با صنعت خودتان، حضور یافتن در مصاحبه هایی که به شما اطلاعات می دهند، شرکت در کارآموزی های این زمینه را شروع کنید (این نکات دیگر مربوط به دوران دانشجویی نیستند، برای مثال سایت Vocation Vacations زمینه کار آموزی را در شرکت های برتر فراهم می کند.


در گام بعدی باید برای این مسیر نو، مهارت های جدیدی نیز یاد بگیرید. برای مثال، اگر یک دهه است که شغل برنامه نویسی بازی های رایانه ¬ای را بر¬عهده دارید، مفهوم فناوری را بهتر از هر کسی می دانید.

اما اگر بخواهید در بازاریابی این بازی ها وارد شوید، دانش فنی شما کفایت نمی کند. بنابراین اول باید از خود بپرسید که به چه دانشی نیاز دارید و به چطور می توانید آن را یاد بگیرید. یادگرفتن دانشی که به آن نیاز دارید، این اعتماد به نفس را به شما می دهد تا هویت جدید خود را کسب کنید، و برای رسیدن به آن به اعتبار نیاز دارید.

 

ادامه مطلب...


چگونه می توانید تصویر از خودتان را تغییر دهید؟

دوری کلارک (Dorie Clark) از مشاوران شناخته شده در حوزه بازاریابی و استراتژی است که عمده مقالات منتشر شده او در مجله دانشکده کسب و کار هاروارد (HBR) به چشم می خورد.  این مقاله، به مرور کتاب مشهور او با نام «بازآفرینی خود» می پردازد .  

چگونه می توانید تصویر از خودتان را تغییر دهید؟

 

منظور او از بازآفرینی، برند سازی مجدد شخصی  بوده که افراد با داشتن زمینه های قبلی می توانند اعتبار دوباره ای را به دست آورند.

افراد برای رسیدن به شهرت و اعتبار طولانی مدت، فداکارانه و سخت کار می کنند. ممکن است شما وقتی بیرون از محل کار هستید، حدس بزنید که افراد در مورد شما چه صحبتی می کنند، گفت و گوهایی مثل «او بازاریاب مبتکری است. در وکالت فوق العاده خلاقیت دارد، یا با بازار صادرات آشنایی کامل دارد و ...» در مورد شما شکل می گیرد. با این حال، اگر بخواهید برند شخصی خود را باز آفرینی کنید، چه کاری انجام می دهید؟

 

ادامه مطلب ...


برچسب ها : ,